perjantai 11. kesäkuuta 2010

Aivot narikassa

Huijari on huijaillut. Hän on ottanut yhteyttä uhreihinsa ja pyytänyt mukaan "kansainväliseen kilpailuformaattiin" sekä tarjonnut töitä.

-Kilpailuun osallistuminen merkitsisi ilmaismatkoja ja muita palkintoja, joita "sponsorit tarjoaisivat". Kilpailuun kuului muun muassa promoottorin lähettämän kanssakilpailijan, "Rikhard Mikkolan", pukeminen naiseksi.
Erityisen kiinnostunut tämä Mikkolan nimellä esiintynyt mies oli naisten sukkahousuista ja kynsilakasta. Häntä myös piti alistaa ja intiimihieroa.

Jollain ihmeellisellä tavalla naisille lopulta selvisi, että kyseessä olikin huijaus.

T.S. tavoitti huijatun naisen ja haastatteli häntä.

T.S.: Olemme nyt täällä jossakin ja haastattelemme huijarin uhria, Aina Siviä Virtasta. Niin Aina, mitä oikein tapahtui?

A.S.V.: Mä oon hei ihan järkyttyny ja mut on niinku henkisesti raiskattu! Mä olin niinku ihan varma et tää on ihan oikee tosi tv- jutska. Sen nimi on kuulemma "Alista ja intiimihiero Mikkolaa". Mä tein niinku rikosilmotuksenkin tästä Mikkolasta, kun se vei mun sukkikset, mut polliisit vaan sano, et mä olen niinku ollu jotenki nuija ite.

T.S.: Toivottavasti tuollaiset umpikierot ja ovelat huijarit saadaan kuriin.

A.S.V.: Olis paikallaa. Mä oon muuten saanu uuden tarjouksen seuraavasta ohjelmasta. Sen nimi on "Ruoski Reiskaa" ja tää on hei tosi juttu. Reiska on pari kertaa jo käyny mun luona. Kohta olis koekuvaukset. 

Ei kommentteja: