lauantai 10. joulukuuta 2011

Nikke nauroi, vai nauroiko?

Lihava Setä on nyt vaan sellainen elämänkertafriikki.
Nyt onkin tehtävänä pienoinen haaste.

Monumenddaalinen Nikke Pärmi on todistettavasti nauranut yhden kerran.

Tilanne?____________

Muuten, mistä tuli tuo monumenddaalinen  hahmo?

Tilanne? ____________

Myönnän tehtävän vaikeaksi niille, kenellä ei ole paperia käsissään, enkä nyt tarkoitakaan Emboa (flush & go).

Flush & google ei välttämättä auta sekään.

Kirja olisi nyt paikallaan.

5 kommenttia:

Jaska Brown kirjoitti...

Nikke Pärmi nauroi, kun kävi tarkistamassa sikalaa. Sikalan hoitajana ollut sotamies oli opettanut siat kääntymään ovelle, kun hän huusi "Huomio!". Yksi sioista ei kuitenkaan näin tehnyt ja Pärmin kysyessä miksi näin, sotamies vastasi: "Herra kapteeni, se sika on alokas!". Tällöin Pärmi purskahti tapojensa vastaisesti nauramaan.

Monumenddaalinen taas taisi syntyä, kun Simo Penttilän kirjoittamassa näytelmässä Mies Marseillesta yhden roolihahmon esikuvana oli Nikke Pärmi. Nähtyään näytelmän Pärmi totesi: "Duoda duoda, kyllä Penttilä on vähän liioitellut minun monumenddaalista hahmoani!"

Epäselvää on, missä määrin Pärmin jutut olivat tarkoituksellisia. Wolf Halsti kertoo jossakin kirjassaan, miten Pärmi oli eräillä illallisilla osallistunut maailmanpoliittiseen keskusteluun. Muut olivat kovasti pessimistisiä puheissaan, jolloin Pärmi oli todennut: "Duoda duoda, täällä suhtaudutaan tulevaisuuten kovin synkästi, mutta minä - minä olen kyllä vankka onanisti!" Naisten tirskuessa Pärmi oli vaivihkaa katsonut Halstiin ja iskenyt silmää.

VonPee kirjoitti...

Terve Jaska

Kymmenen pistettä ja hemoroidimooddori.

Kumitonttu kirjoitti...

On teil uskomaton muisti...

Oma muistikapasiteettini on luokkaa lerppu tai korppu teihin verrattuna.

VonPee kirjoitti...

Terve Kumitonttu

Heh. Hauskat asiat muistaa helposti, mutta jos minun pitäisi muistaa jotakin oikeasti tärkeää...

Anonyymi kirjoitti...

...huomaan, eddä herrad ovad pessimisdejä. Minä daas puolesdani olen innokas onanisdi! Että näin...