lauantai 27. marraskuuta 2010

kun taustat ovat kunnossa

Marjo on valittu SAL:n varapuheenjohtajaksi.
Meikäläinen hieman kummasteli, että miksi vanha sivakoija on tuohon hommaan tungettu. Mutta kyllähän asia sitten selvisikin.

"En ole ollut varsinaisesti ampumaurheilun kanssa tekemisissä, mutta olen lajia seurannut ja minulla on metsästystaustaa", metsästäjätutkinnon vuosi sitten suorittanut entinen huippuhiihtäjä sanoo.

Nojuu. Ei sitten mitään, vanha kokenut metsästäjä sentään asialla.
Oikeastaan minullakin olisi taustoja monenlaisiin varapuheenjohtajan hommeleihin.

- Lihava Setä valittu keilailuliiton varapuheenjohtajaksi.

"En ole ollut varsinaisesti keilailun kanssa tekemisissä, mutta olen nähnyt sellaisen keilan ja minulla on pallopelitaustaa", ala-asteen liikuntatunneilla kerran jalkapalloon osunut entinen virtuoosi sanoo.

- Lihava Setä valittu rkp:n varapuheenjohtajaksi.

- "En ole varsinaisesti ollut ruåttin kielen kanssa tekemisissä, mutta olen kuitenkin kuullut siitä ja minulla on ruåttinkielinen sukunimikin", Tukholmassa onnistuneen "samma här" tilauksen tehnyt entinen kielinero sanoo.  

Ei kommentteja: