keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Mielenterveys vaarassa

Pig Brother on sellainen tirkistelysarja. Olen muutama vuosi sitten seurannut tuota ohjelmaa puoli jaksoa, joten tiedän mistä puhun. Seuraava diagnoosi on tehty ihan kyseisen artikkelin perusteella, mutta kyllä minä spykolokisen arvion teen siinä, missä Turkulainen polliisikin.

Mia on huolestunut Villestä:

- Mä oon vähän huolestunut sen päästä, Mia parahti Hannulle.

Hannu oli jyrkästi samaa mieltä, tietenkin.
Sitten Mia taas jatkoikin:

- Mua välillä pelottaa sen pää, Mia sanoi.

Seuraavaksi tuottaja Räisänen ilmoittaa Villen olevan ihan okei:

- Räisänen muistuttaa, että talossa tunteet moninkertaistuvat, eikä kyse ole silti mielenterveyden ongelmista.

Niin, selvästikin talon asukeilla on kaikki valot päällä, eikä Mialla tai muillakaan ole huolia päästään, paitsi Villellä. Ja katsojilla.

Ei kommentteja: